عضو شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه مجسمه های شهری مطرح کرد:

تخصصی ترکردن دوسالانه مجسمه های شهری تهران در دوره ششم

هنرمند حاضر در ششمین دوسالانه مجسمه های شهری:‏

مردم اهمیت مجسمه را درک می کنند/پرواز با «سیمرغ» در شهر

آخرین اخبار

نظر سنجی

> <

farakhan

تبلیغات فرهنگی

معرفی کتاب

  • ماهنامه "مدیریت بازاریابی و تبلیغات" در شماره بیستم خود به موضوعات مختلفی در ارتباط با سازمان زیباسازی پرداخت با کلیک بر روی نام مقاله می توانید آن را مشاهده کنید اثر بخشی در تبلیغات جستاری…
معرفی کتاب و انتشارات سازمانی

بنر لینک کتابخانه

نگارخانه