فروش اسناد مزایده صدور مجوز بهره برداری تبیلغاتی از بدنه اتوبوس های شرکت واحد آغاز شد. در این مزایده عمومی، بهره برداری تبلیغاتی از بدنه 1500 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، به صورت یکجا در اختیار شرکت برنده قرار می گیرد.فروش اسناد…
رسانه های محیطی از لحاظ مکان قرارگیری به دو دسته تقسیم می شوند. یکی تابلوهایی که در ملک شهرداری قرار دارند و دیگری هم تابلوهایی که در نمای اماکن و ساختمان ها نصب می شود. به طور مثال بیلبوردها،عرشه پل ها و ... در دسته…
یکشنبه, 14 مرداد 1397 13:50
با حضور اصحاب رسانه مزایده بخشی از سازه های تبلیغاتی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد :

کمیسیون معاملات باموضوع بازگشائی پاکت‌های مزایده عمومی صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات

به گزارش روابط عمومی و اموربین المللی سازمان زیباسازی شهرتهران، در این جلسه، سیدمحمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران، دکتر رضاییان، نماینده مدیرعامل سازمان، دکتر پارسایی، مشاور مدیرعامل سازمان، نماینده بازرسی کل کشور، نماینده شورای شهر، دکتر فرزام، معاون تبلیغات و درآمد سازمان، حیدری معاون…
  جهت دریافت لیست اینجا را کلیک نمایید. 
امروز دیگر بخش اعظمی از فضای پیرامون ما در شهر، امکانی است برای دیده شدن برندها و شرکت هایی که خدماتشان را ارائه می کنند. یعنی هر فضایی می تواند جایی باشد برای دیده شدن. با این حال هنوز هم انگار بیلبوردهای بزرگ در اتوبان…
یکی از مهمترین برتری های تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر نسبت به سایر رسانه های دیگر اعم از تلویزیون، رادیو، فضاهای مجازی و ... این است که دیدن این تابلوها برای تمامی شهروندان اجتناب ناپذیر است . شهروندان می توانند باحق انتخاب کانال های تلویزیونی و…
وقتی در اتوبان‌ها، خیابان‌ها و معابر شهری چشممان به تابلوهای بزرگ تبلیغاتی می افتد، شاید پیش خودمان فکر کنیم که این تابلوها از چه طریقی در اختیار این برندها قرار می‌گیرد. گاهی هم شماره تلفن‌های بزرگی روی آن‌ها دیده ایم با این نوشته که "اینجا…
هر وسیله، سازه و ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرد، نیازمند رسیدگی، ترمیم و مراقبت است. مثلا خودرویی را که سوار می شوید، به یک سری مراقبت های منظم نیازمند است. از تعویض روغن و لنت ها و فیلترهای مختلف گرفته تا مراقبت های…
شنبه, 30 تیر 1397 17:46
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

ساماندهی تبلیغات محیطی در تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه طبق مصوبه شورای شهر انحصار تبلیغات تهران در اختیار شهرداری است، گفت: نهادهای دیگری نیز در شهر تبلیغات می کنند که فعالیت آن ها باید در ذیل سازمان زیباسازی قرار گیرد. برزین ضرغامی با اشاره به…
شنبه, 30 تیر 1397 11:26
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

درآمد بیلبوردهای تبلیغاتی به شورای شهر اعلام شده است/ از اتفاقات دوره گذشته شهرداری دفاع نمی‌کنم

رویداد۲۴ بحث درباره بیلبوردهای تبلیغاتی زمانی شدت یافت که سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در اقدامی عجیب 20بیلبورد سطح شهر را به بهاره‌ افشاری بازیگر سینما و تلویزیون داد، تا بحث رانت در این حوزه بار دیگر خودنمایی کند. هرچند این بازیگر پس از چند…
صفحه1 از2

تبلیغات فرهنگی

معرفی کتاب

  • ماه نامه "همشهری ماه" شماره 84 که در مهر 90  انتشار یافت صفحاتی را به موضوع "زیبایی شهر، عینیت عدالت برای شهروندان" اختصاص داد برای بارگزاری این مطلب اینجا را کلیک کنید دو ماه نامه…
معرفی کتاب و انتشارات سازمانی

آینه رسانه ها

آینه رسانه ها

نگارخانه