شنبه, 17 شهریور 1397 11:56
حمید صابرفرزام، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران:

رتبه بندی شرکت‌های تبلیغاتی محدود به بازه زمانی خاصی نیست

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، حمید صابرفرزام، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران درمورد شرایط لازم برای کسب رتبه از سوی سازمان زیباسازی ادامه داد: میزان سرمایه، سوابق کاری، حضور افراد تحصیل کرده و با تجربه در…
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در این جلسه دکتر برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر مشکلات موجود در حوزه تبلیغات محیطی،گفت: درباره تبلیغات محیطی در شهر تهران برداشت های مختلفی وجود دارد که این…
چهارشنبه, 07 شهریور 1397 12:57
حمید صابر فرزام، معاون تبلیغات ودرآمد سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

نتایج رتبه بندی شرکت های تبلیغاتی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، فرزام با اشاره به اینکه شاخص های رتبه بندی هرسال در خرداد ماه مورد بازنگری و بروز رسانی قرار می گیرد ، ادامه داد: بعد از بررسی شاخص ها و نمره گذاری،رتبه بندی شرکت…
فروش اسناد مزایده صدور مجوز بهره برداری تبیلغاتی از بدنه اتوبوس های شرکت واحد آغاز شد. در این مزایده عمومی، بهره برداری تبلیغاتی از بدنه 1500 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، به صورت یکجا در اختیار شرکت برنده قرار می گیرد.فروش اسناد…
رسانه های محیطی از لحاظ مکان قرارگیری به دو دسته تقسیم می شوند. یکی تابلوهایی که در ملک شهرداری قرار دارند و دیگری هم تابلوهایی که در نمای اماکن و ساختمان ها نصب می شود. به طور مثال بیلبوردها،عرشه پل ها و ... در دسته…
یکشنبه, 14 مرداد 1397 13:50
با حضور اصحاب رسانه مزایده بخشی از سازه های تبلیغاتی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد :

کمیسیون معاملات باموضوع بازگشائی پاکت‌های مزایده عمومی صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات

به گزارش روابط عمومی و اموربین المللی سازمان زیباسازی شهرتهران، در این جلسه، سیدمحمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران، دکتر رضاییان، نماینده مدیرعامل سازمان، دکتر پارسایی، مشاور مدیرعامل سازمان، نماینده بازرسی کل کشور، نماینده شورای شهر، دکتر فرزام، معاون تبلیغات و درآمد سازمان، حیدری معاون…
امروز دیگر بخش اعظمی از فضای پیرامون ما در شهر، امکانی است برای دیده شدن برندها و شرکت هایی که خدماتشان را ارائه می کنند. یعنی هر فضایی می تواند جایی باشد برای دیده شدن. با این حال هنوز هم انگار بیلبوردهای بزرگ در اتوبان…
یکی از مهمترین برتری های تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر نسبت به سایر رسانه های دیگر اعم از تلویزیون، رادیو، فضاهای مجازی و ... این است که دیدن این تابلوها برای تمامی شهروندان اجتناب ناپذیر است . شهروندان می توانند باحق انتخاب کانال های تلویزیونی و…
وقتی در اتوبان‌ها، خیابان‌ها و معابر شهری چشممان به تابلوهای بزرگ تبلیغاتی می افتد، شاید پیش خودمان فکر کنیم که این تابلوها از چه طریقی در اختیار این برندها قرار می‌گیرد. گاهی هم شماره تلفن‌های بزرگی روی آن‌ها دیده ایم با این نوشته که "اینجا…
هر وسیله، سازه و ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرد، نیازمند رسیدگی، ترمیم و مراقبت است. مثلا خودرویی را که سوار می شوید، به یک سری مراقبت های منظم نیازمند است. از تعویض روغن و لنت ها و فیلترهای مختلف گرفته تا مراقبت های…
صفحه1 از2

بنر لینک کتابخانه

نگارخانه